Salgsbetingelser

Gjennom denne nettbutikken kan du kjøpe produkter og kaffe-abonnementer. Vi følger standard salgsbetingelser for forbrukerkjøp av varer over Internett. Disse finner du i PDF under.

Retur og refundering

Som vår kunde ønsker vi at du skal være tilfreds med produktet. Vi kan ikke garantere at du liker det samme som vi gjør, men skulle du oppleve at kaffen har mistet sin glød når du får den eller om du er misfornøyd på noen måte så ta kontakt med oss så kan vi finne en løsning.

Vi kan ikke garantere holdbarheten på kaffe som du bestiller ferdig kvernet. Skulle du oppleve at den allerede fra første kopp rett etter mottakelsen av posen ikke er tilfredsstillende kan vi være behjelpelige, men utover det må kunden være klar over ulempen med å kjøpe ferdigmalt kaffe.

Angreretten gjelder for produkter som selges gjennom nettbutikken som ikke er kaffe. Kaffe er et produkt som degraderes over relativt kort tid og er derfor ikke omfattet av angrerettloven. Dersom kjøpet gjelder bryggeutstyr som kaffekvern, aeropress eller lignende finner du informasjon om angreretten og angrerettskjema i følgende lenker:

Betaling

Betaling for produktene i nettbutikken skjer med Vipps, faktura eller Visa/Masterkort (tilbudt gjennom PayPal).

Levering

Abonnementsforsendelsene sendes ut rundt månedsskiftet hver måned, mens enkeltbestillinger sendes ut i hovedsak dagen etter bestillingen er sendt inn. I noen tilfeller, f.eks. hvis kaffen må brennes først, vil det ta opptil to dager ekstra.

Etter at kaffen er lagt til utsending kan leveringen ta opptil en uke, men vanligvis ikke mer enn 2-5 dager. Legger du inn epost-adressen din ved bestilling vil du vanligvis få sporingsnummer på epost (med unntak av 250g-bestillinger da de sendes med vanlig post).